חדשות

המרכז הרפואי ברזילי ממסד את סינופו לאוניברסיטת בן גוריון בנגב

אוניברסיטת בן גוריון והמרכז הרפואי ברזילי באשקלון חתמו על חוזה סינוף המסדיר את שיתוף הפעולה בין המוסדות בכל הקשור להכשרת סטודנטים לרפואה, למחקר ולמעמד האקדמי של חברי סגל המרכז הרפואי

חתימת הסכם סינוף בן-גוריון ו"ברזילי". עומדים: עו"ד תמר מונד, פרופ' אנג'ל פורגדור, פרופ' יורם יגיל. יושבים: פרופ' חיים היימס, פרופ' דני חיימוביץ, פרופ' חזי לוי. צילום: דייגו מיטלברג/ אונ' בן גוריון

אוניברסיטת בן גוריון בנגב והמרכז הרפואי-אוניברסיטאי ברזילי באשקלון חתמו על חוזה סינוף המסדיר את שיתוף הפעולה בין המוסדות בכל הקשור להכשרת סטודנטים לרפואה, למחקר ולמעמד האקדמי של חברי סגל המרכז הרפואי באוניברסיטה.

על פי ההסכם, המחלקות הקליניות של בית החולים ברזילי תספקנה שירותי הוראה קלינית לסטודנטים של בית הספר לרפואה ולבתי הספר הנוספים למקצועות הבריאות באוניברסיטת בן גוריון. בנוסף, רופאים וחוקרים מטעם המרכז הרפואי ילמדו לימודים פרה-קליניים בבית הספר לרפואה ובבתי הספר האחרים של הפקולטה למדעי הבריאות.

כמו כן, רופאים וחוקרים יהיו שותפים בפעילות מחקרית, בהנחיית סטודנטים ותלמידי מחקר, בפעילות אקדמית לרבות בוועדות הפקולטה ובפעילות אקדמית במרכז הרפואי. כמו כן, רופאים מ"ברזילי" יקבלו דרגות אקדמיות בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון. שני הגופים גם סיכמו על מימון משותף של הסעת הסטודנטים מהאוניברסיטה למרכז הרפואי וחזרה.

פרופ' דניאל חיימוביץ, נשיא אוניברסיטת בן גוריון, מסר: "המשימה שלנו ברורה - לחזק את המערך הרפואי בדרום ובמדינת ישראל בכלל. נוכל לעשות זאת על ידי הגדלת מספר הסטודנטים לרפואה ובמקצועות הבריאות בצד שיפור מתמיד של הכשרתם בבית הספר לרפואה ובפקולטה למדעי הבריאות. ההסכם ההיסטורי הזה עם בית החולים ברזילי מבסס את המחויבות שלנו לפיתוח מערכות הבריאות בדרום ויאפשר לנו להמשיך ולספק חינוך רפואי ברמה עולמית מהנגב."

פרופ' חזי לוי, מנכ"ל "ברזילי", אמר: "'ברזילי' הינו מרכז מתקדם ואקדמי, המסונף לבית הספר למדעי הבריאות באוניברסיטה בן גוריון מזה שנים רבות ומלמד סטודנטים לרפואה וסטודנטים במקצועות הבריאות השונים. פרט לכך, בית הספר לסיעוד בבית החולים סונף גם כן לאוניברסיטת בן גוריון - בית ספר אדמני עם תכנית לתואר ראשון בסיעוד".

עוד אמר פרופ' לוי: "חינוך והוראה לסטודנטים לרפואה ולמקצועות הרפואה הם משימה לאומית, והמרכז הרפואי ברזילי עושה ככל יכולתו להכשיר סטודנטים וסטאז'רים לרפואה על מנת להכינם בצורה הטובה ביותר לקראת ההתמחות ברפואה ומילוי משימתם החשובה במערכת הבריאות. אני שמח למסד את הקשר עם בית הספר למקצועות הבריאות באונ' בן גוריון ולהיות מוכר כבית חולים אוניברסיטאי מתקדם, כמשולב בהוראה, במחקר ובאקדמיה, כול זאת בזכות סגל רופאים אקדמיים מצוינים, המגויסים למשימה לאומית זאת".

נושאים קשורים:  פרופ' חזי לוי,  אוניברסיטת בן גוריון,  הוראה,  הכשרת רופאים,  בית החולים "ברזילי"
תגובות
אנונימי/ת
26.06.2023, 21:56

מי זה עם התספורת מולט באמצע?

האם הרופאים באשקלון יודעים שנחתם הסכם בין משרד האוצר והאוניברסיטה לפגוע להם בשכרם עבור לימוד סטודנטים ? האם אלו שכבר צברו כספים עבור לימוד יפסידו חלק ניכר משכרם וכספים שצברו